Klinik-klinik di Pulau Indah, lokasi dan talian


Hai dan Assalamualaikum ,

Untuk post kali ini saya senaraikan semua klinik atau pusat kesihatan yang ada di sekeliling pulau indah. Saya juga akan sertakan nombor untuk dihubungi sekiranya ada kecemasan yang berlaku.

Kalau ada temujanji  yang nak dibatalkan last minute boleh la call dulu ya tak?hehehe

Maklumat-maklumat tersebut saya ambil dari Pak Google, jadi tugas saya adalah untuk menyenaraikan sahaja klinik-klinik tersebut. 

Trimas pak google untuk maklumat dan gambarnya..  :)

Tanpa berlengah, marilah kita lihat tempat-tempatnya.....

Klinik kesihatan Pulau Indah




Alamat:

Klinik Kesihatan Pulau Indah
JKR 1353 Jalan Rahmat
Off Persiaran Masjid Sltan 42920 Pulau Indah
42490 Klang
Selangor

No tel :  03-31012035




Klinik Mediveron Pulau indah


PS:-Terima kasih kepada en.fadli rashid  di atas gambar yg telah diupload di google maps


Alamat :

AG-05 PANGSAPURI SAMUDERA, 
PERSIARAN MASJID SULTAN / KS13
PULAU INDAH,
42920 Pelabuhan Klang, 
Selangor

No tel : 03-3101 2025
whatsApp : 011-11811857






Klinik dan Surgeri Bukit Tinggi





Alamat: 

NO, 112, Jalan Sungai Pinang 5/5, 
Taman Perindustrian Pulau Indah, 
42920 Port Klang, 
Selangor

No tel :  03-3101 2276



Klinik mediveron Armada putra








Alamat: 

79G, Jalan Sungai Chandong 8, 
Bandar Armada Putra, 
42920 Pulau Indah,
Selangor

No tel :  03-3101 3155


Ok, apa yang saya dapat pastikan, 3 tempat yang terawal memang masih beroperasi tapi untuk tempat yang terakhir saya kurang pasti. Adalah masih beroperasi atau tidak?  Jangan lupa untuk tinggalkan komen di bahagian bawah post ini. 

Wassalam...Bye!!!





Comments

  1. Suka jalan2 tengok suasana kampung dekat Persiaran Masjid...

    ReplyDelete

Post a Comment